«В своїй хаті й своя правда, і сила, і воля.» Тарас Шевченко

«В своїй хаті й своя правда, і сила, і воля.»

Тарас Шевченко

середу, 7 березня 2012 р.

Керівник Охтирської міліції: Можеш виїжджать на х.. куди хоч, веди себя б... правильно! (відео)


Брутальна лайка та погрози – на Сумщині мешканці райцентру Охтирки скаржаться на свавілля з боку керівника місцевої міліції. Мовляв, дістається і підозрюваним, і постраждалим. Востаннє погрози на свою адресу вислухав місцевий адвокат.
Пані Світлана розповідає неприємну історію, до якої втрапив її 22-річний син. Каже, хлопець спізнився на сесію, та його відрахували з університету. Дорогою додому молодик у розпачі купив в аптеці заспокійливого, а на автостанції втратив свідомість. Медичний аналіз показав сліди наркотику. В напівпритомному стані студент переповів усе міліціянтам, але ті вимагати письмових свідчень. Мати, посилаючись на слабкість сина, відмовила. Тоді хлопця вчатували в під'їзді.
Світлана Шевчук, мешканка м. Охтирки: «Йому навіть наручники хотіли вдягти. Якби не адвокат, вони б його в тапочках забрали у райвідділ. Я просто боюся, що вони можуть йому підложити і доказати, що це так і є».
Павло Собина, адвокат: «Я запитав у клієнта, чи бажає він взагалі давати покази, він сказав, що на підставі ст. 63 Конституції України він відмовляється давати покази. Це було записано в поясненні. Зі мною розмовляли, що я не повинен втручатись взагалі в цю справу, але це мої клієнти, і як я взагалі після цього буду працювати в м. Охтирка, якщо я не буду захищати їхні права».
Після захисникового втручання хлопця залишили вдома. Натомість, адвокатові зателефонував особисто керівник місцевої міліції (відео). Він просив доправити матір і сина до відділку в доволі переконливій формі.
Сергій Гузь, керівник Охтирського МВ міліції (телефоном):
- Собина, б..., последний раз предупреждаю, б…, х.. появишься у меня на территории райотдела, еще раз полезешь, б.., до ментов…
- Так а що, мені тоді виїхати з города?
- Можеш виїжджать на х.. куди хоч, веди себя б... правильно. Через час щоб ти їх привел, і попробуй не приведи - посмотриш, що будет потом с твоїй трудовой деятельностью здесь. На пошли на х.. ментов посылать на 63! Я те дам б.., 63, б...!
Правник говорить: був шокований такою відвертою нечемністю. Разом із тим, на таке ставлення з боку головного міліціянта скаржаться й інші мешканці міста.
Роман Акименко, мешканець м. Охтирки: «Він мені погрожував особисто по телефону, що він мені або підкине наркотики, або підложить зброю, і я знову піду за грати. Потому що цей чоловік – він уже в городі цар, це він уже всім сказав. І на сьогоднішній день я вже боюся за свою сім’ю».
Наприклад, підприємець Сергій познайомився з такими методами роботи, коли звернувся до правоохоронців по допомогу.
Сергій Асмоловський, мешканець м. Охтирки: «Сказали: тебе в этом городе жить, и для того, чтобы было мирно-спокойно, я должен забыть об этой краже, никуда не рыпаться».
Оцінку діям головного районного міліціянта дали в обласному управлінні МВС, керівництво якого відреагувало миттєво. Оперативно провели службову перевірку. Сергієві Гузю винесли попередження про неповну посадову відповідність. Це означає, що за найменший наступний прорахунок його звільнять з роботи.
Михайло Палькін, перший заступник керівника УМВС України в Сумській області: «Такие поступки, которые выходят за рамки, будем говорить, милицейского кодекса, кодекса чести офицера и те моральные устои, которые должны быть восприняты каждым работником милиции, как должное иной раз нарушаются. Потому наша реакция только одна – это жесточайше карать за такие поступки. Поступать так, как поступил мой коллега, – конечно же, мне за него стыдно».
Юлія Зайцева, Олександр Федчун, НТН
Написав Administrator    Середа, 07 березня 2012, 11:00   
http://www.100.sumy.ua/index.php/news1/crime/4771-2012-03-07-09-18-24

Немає коментарів:

Дописати коментар